Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief "Rioleringswerken Weynesbaan" en blijf automatisch op de hoogte.
Jullie bijdragen
het is prima met de knip weg en de fietsstroken. ok de snelheidsbeperking 30 is soms traag, maar begrijpelijk - zeker overdag. ontlast ook de verkeersdrukte in dorp voor mensen die richting R6 of Waver moeten.
zorgen dat zichtbaarheid op hoeken van straten duidelijk is. snelheid kanonniersweg 50 is prima, maar er wordt toch nog steeds gevlogen op bepaalde momenten. en de verlichting aan laten s nachts, al wat is het minimaal.
Niet goed, het is levensgevaarlijk en trajectcontrole is zeer frustrerend
Zet de blokken gewoon terug
Met de kinderkoets
Ik vind de verkeersituatie verkeersonveiliger dan de inrichting met de 'knip'.
zelf gedraag ik me als bewoner en respecteer ik de zwakke weggebruikers over het algemeen ervaar ikzelf zoveel als ik langs de straten wandel het is echter duidelijk dat autobestuurders duidelijk weten dat ze ongecontroleerd van de oude kasteellaan naar de pelgrimstraat kunnen, bij deze merk je vaak onaangepast gedrag. zoveel was voorspeld en blijkt ook uit de recente maanden. de trajectcontrole lijkt zijn werk te doen maar mist elk democratisch karakter. zie eerder genoemde situatie. het vervangen van de straatverlichting is een goede zaak en draagt bij aan de veiligheid
lees meerBevraging Oude Kasteellaan
We verzamelen op deze projectpagina alle meningen over dit project. In april 2024 starten we met de evaluatie hiervan. We organiseren ook nieuwe verkeerstellingen, maar ook de mening van de buurtbewoners is daarbij belangrijk.
We nodigen iedereen dan ook uit om hun ervaringen – zowel negatief als positief – met ons en met elkaar te delen via dit platform.
Geef jouw mening
23 maart - 10 april '24
Analyse van alle bijdragen
Week van 15 april '24
Bespreking door College van Burgemeester en Schepenen
Mei '24